Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
NĚMEČEK, P. KOCMANOVÁ, A.
Originální název
Pragmatický přístup k výuce managementu
Anglický název
Pragmatic Approach to Lesssons in Management
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Výuka managementu musí především zdůrazňovat cílovou orientaci a splňovat trendy s orientací na strategickou reformu, což je komplexní změna strategie firmy, firemní kultury, firemní komunikace, firemní etiky, firemního jednání, firemního designu a produktů firmy, stejně tak i organizační struktury, informatiky a logistiky. Dalším důležitým aspektem je správné a zřetelné prosazovaní konkurenceschopnosti a zahrnování stimulace pracovníků pro prakticky orientovanou výuku managementu.Vysokoškolská úroveň vzdělávání by měla být především spjata se získáváním odborné kvalifikace a s rozvíjením samostatných tvořivých přístupů v této oblasti. Vzdělávání v oblasti managementu by se mělo zabývat odpovídajícími formami výuky a obohacovat po stránce obsahové. Při výuce managementu by se měly rozvíjet interaktivní formy výuky a další aktivní formy výuky, zařazování praktické činnosti do výuky, by se mělo stát samozřejmostí.
Anglický abstrakt
Lessons in management must primarily highlight the target orientation and meet trends oriented towards the strategic reform which is a complex change of corporate policy, corporate culture, corporate communication, corporate ethics, corporate actions, corporate design and companys products as well as a complex change of companys organizational structure, informatics and logistics. Another important aspect is to force in competitiveness in an appropriate and clear way. University education should be first of all connected with gaining professional competence and with developing creative approaches in the area. Education in the field of management should involve corresponding forms of instruction and it should also provide enrichment in terms of contents. Lessons in management should develop interactive forms of teaching and other active forms of instruction, incoporation of practical activities into the lessons should become a matter of course.
Klíčová slova v angličtině
MANAGEMENT, KONKURENČNÍ PROSTŘEDÍ, KLASICKÁ VÝUKA,INTERAKTIVNÍ FORMY VÝUKY.
Autoři
NĚMEČEK, P.; KOCMANOVÁ, A.
Rok RIV
2003
Vydáno
1. 1. 2003
Nakladatel
Sdružení Evida Plzeň
Místo
Brno
ISBN
80-86596-25-7
Kniha
Education for Management
Strany od
219
Strany do
226
Strany počet
8
BibTex
@inproceedings{BUT13580, author="Petr {Němeček} and Alena {Kocmanová}", title="Pragmatický přístup k výuce managementu", booktitle="Education for Management", year="2003", pages="8", publisher="Sdružení Evida Plzeň", address="Brno", isbn="80-86596-25-7" }