Detail publikace

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM

TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.

Originální název

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM

Anglický název

MARKETING COMMUNICATION AT BUILDING COMPANIES

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

doplnit

Anglický abstrakt

This article is directed to marketing communication on web pages of building companies in The Czech Republic. The result of our survey showed us absence of promotion on web pages of companies. At this work we would like to emphasize that web pages have to inform about companies and their products, and about competitive advantages of companies.

Klíčová slova v angličtině

Marketing communication, sponsorship, web pages of building companies

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.

Vydáno

1. 1. 2003

Strany od

203

Strany do

206

Strany počet

4

BibTex

@inproceedings{BUT13602,
  author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}",
  title="MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM",
  booktitle="5. Odborná konference doktorského studia s mezinárodní účastí",
  year="2003",
  pages="4"
}