Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.
Originální název
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM
Anglický název
MARKETING COMMUNICATION AT BUILDING COMPANIES
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
doplnit
Anglický abstrakt
This article is directed to marketing communication on web pages of building companies in The Czech Republic. The result of our survey showed us absence of promotion on web pages of companies. At this work we would like to emphasize that web pages have to inform about companies and their products, and about competitive advantages of companies.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, sponsorship, web pages of building companies
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.
Vydáno
1. 1. 2003
Strany od
203
Strany do
206
Strany počet
4
BibTex
@inproceedings{BUT13602, author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}", title="MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM", booktitle="5. Odborná konference doktorského studia s mezinárodní účastí", year="2003", pages="4" }