Detail publikace
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
HANZELKA, M.
Originální název
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Anglický název
Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Typ
audiovizuální tvorba
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU na téma Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Anglický abstrakt
WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Klíčová slova
Celoživotní hodnota zákazníka
Klíčová slova v angličtině
Customer Life-time Value
Autoři
HANZELKA, M.
Vydáno
9. 12. 2016
Strany od
1
Strany do
14
Strany počet
14
BibTex
@misc{BUT137898,
author="Michael {Hanzelka}",
title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
",
year="2016",
pages="1--14",
note="presentation"
}