Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HANZELKA, M.
Originální název
Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Anglický název
Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Typ
audiovizuální tvorba
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
WORKSHOP SPECIFICKÉHO VÝZKUMU na téma Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem
Anglický abstrakt
WORKSHOP - Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Klíčová slova
Celoživotní hodnota zákazníka
Klíčová slova v angličtině
Customer Life-time Value
Autoři
Vydáno
9. 12. 2016
Strany od
1
Strany do
14
Strany počet
BibTex
@misc{BUT137898, author="Michael {Hanzelka}", title="Využití konceptu celoživotní hodnoty zákazníka ve strategickém řízení firem ", year="2016", pages="1--14", note="presentation" }