Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
DOUBRAVSKÝ, K. MEZNÍK, I.
Originální název
ESTIMATION OF RESULTS AS A FEEDBACK OF UNDERSTANDING
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The phenomenon of understanding is often regarded as a crucial topic in teaching of mathematics. New methods in mathematics instruction should positively contribute to the level of understanding. Regrettably not all up-to date innovative teaching trends meet this objective. The paper points out some negative impacts and gives concrete practical instances to abate them.
Klíčová slova
Estimation, understanding, feedback, mathematics.
Autoři
DOUBRAVSKÝ, K.; MEZNÍK, I.
Vydáno
11. 9. 2017
Nakladatel
WTM (Verlag fur wiessenschaftliche Text und Medien)
Místo
Munster
ISBN
978-3-95987-045-0
Kniha
Challenges in Mathematics Education for the Next Decade
Edice
The Mathematics Education for the Future Project
Číslo edice
3
Strany od
75
Strany do
79
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT139640, author="Karel {Doubravský} and Ivan {Mezník}", title="ESTIMATION OF RESULTS AS A FEEDBACK OF UNDERSTANDING", booktitle="Challenges in Mathematics Education for the Next Decade", year="2017", series="The Mathematics Education for the Future Project", number="3", pages="75--79", publisher="WTM (Verlag fur wiessenschaftliche Text und Medien)", address="Munster", isbn="978-3-95987-045-0" }