Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
Příspěvek je zaměřený na oblast internacionalizace malých a středních firem v České republice. Jeho součástí je prezentování některých vybraných výsledku z provedeného předvýzkumu v roce 2002, které blíže naznačují oblasti, ve kterých jsou předpokládané ohniska hlavních bariér českých malých a středních firem zabraňující jejich intenzivnějšímu zapojování do transakcí na mezinárodních trzích. Pozornost je věnována hlavně překážkám v jedné z vytypovaných oblastí, a to marketingu a marketingovému rozhodování. Článek poukazuje na nejvýznamnější strategické příležitostí a hrozby, ale také slabé a silné stránky našich firem.
Klíčová slova
marketing, SMEs, Česká republika
Autoři
Rok RIV
2003
Vydáno
1. 1. 2003
Nakladatel
Žilina-EDIS-ŽU
Místo
ŽU, Žilina, Slovensko
ISBN
80-8070-134-2
Kniha
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky
Strany od
308
Strany do
313
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT14007, author="Iveta {Šimberová}", title="Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.", booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky", year="2003", pages="6", publisher="Žilina-EDIS-ŽU", address="ŽU, Žilina, Slovensko", isbn="80-8070-134-2" }