Detail publikace

Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

Příspěvek je zaměřený na oblast internacionalizace malých a středních firem v České republice. Jeho součástí je prezentování některých vybraných výsledku z provedeného předvýzkumu v roce 2002, které blíže naznačují oblasti, ve kterých jsou předpokládané ohniska hlavních bariér českých malých a středních firem zabraňující jejich intenzivnějšímu zapojování do transakcí na mezinárodních trzích. Pozornost je věnována hlavně překážkám v jedné z vytypovaných oblastí, a to marketingu a marketingovému rozhodování. Článek poukazuje na nejvýznamnější strategické příležitostí a hrozby, ale také slabé a silné stránky našich firem.

Klíčová slova

marketing, SMEs, Česká republika

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Rok RIV

2003

Vydáno

1. 1. 2003

Nakladatel

Žilina-EDIS-ŽU

Místo

ŽU, Žilina, Slovensko

ISBN

80-8070-134-2

Kniha

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Strany od

308

Strany do

313

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT14007,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.",
  booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  year="2003",
  pages="6",
  publisher="Žilina-EDIS-ŽU",
  address="ŽU, Žilina, Slovensko",
  isbn="80-8070-134-2"
}