Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HAVÍŘ, D.
Originální název
A Comparison of the Approaches to Customer Experience Analysis
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The aim of this paper is to summarize research on customer experience analysis and to explore and compare the dimensions describing customer experience listed in seven conceptual models with findings from 17 research projects on customer experience conducted after the year 2010. The purpose of this is to summarize recent knowledge, get the most comprehensive view on customer experience and its possible decomposition, and to reveal possible relationships between the dimensions.
Klíčová slova
customer experience; dimensions; research methods; scale development
Autoři
Vydáno
23. 9. 2017
Nakladatel
RTU Press
Místo
Riga, Latvia
ISSN
2256-0394
Periodikum
Economics and Business
Ročník
31
Číslo
1
Stát
Lotyšská republika
Strany od
82
Strany do
93
Strany počet
11
URL
http://www.degruyter.com/view/j/eb.2017.31.issue-1/eb-2017-0020/eb-2017-0020.xml?format=INT
Plný text v Digitální knihovně
http://hdl.handle.net/11012/70174
BibTex
@article{BUT140616, author="David {Havíř}", title="A Comparison of the Approaches to Customer Experience Analysis", journal="Economics and Business", year="2017", volume="31", number="1", pages="82--93", doi="10.1515/eb-2017-0020", issn="2256-0394", url="http://www.degruyter.com/view/j/eb.2017.31.issue-1/eb-2017-0020/eb-2017-0020.xml?format=INT" }