Detail publikace
Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
HAVÍŘ, D.
Originální název
Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
Anglický název
Specific business success factors - customer experience, value creation and born globals
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchu firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals.
Anglický abstrakt
The purpose of this article is to analyze and verify the interdependence of the three potential success factors of companies to that are: customer experience, value creation and born globals.
Klíčová slova
zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty, born globals, faktor úspěchu
Klíčová slova v angličtině
customer experience, value creation, born globals, success factor
Autoři
HAVÍŘ, D.
Vydáno
8. 12. 2017
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5598-6
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2017
Strany od
4
Strany do
16
Strany počet
13
URL
BibTex
@inproceedings{BUT145320,
author="David {Havíř}",
title="Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals",
booktitle="Workshop specifického výzkumu 2017",
year="2017",
pages="4--16",
publisher="Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská",
address="Brno",
isbn="978-80-214-5598-6",
url="http://hdl.handle.net/11012/70335"
}