Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MAZAL, P. VLAŠIC, F. DOČKAL, K.
Originální název
Systémová analýza tribologických faktorů v podmínkách valivého kontaktu
Anglický název
System analysis of tribological factors in rolling contact conditions
Typ
zpráva odborná
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Hlavním cílem rešerše je shrnutí poznatků za účelem prodloužení servisních intervalů valivých ložisek pro nápravy kolejových vozidel. Ložiska kolejových náprav pro rychlosti 150 − 260 km h−1 jsou mazána plastickými mazivy. Prodloužení servisního intervalu oproti stávajícím ložiskům je možné zajistit řadou postupů, které jsou v práci charakterizovány.
Anglický abstrakt
The main aim of the research is to summarize the knowledge to extend service intervals of rolling bearings for the axles of rolling stock. Track bearings for 150-260 km h-1 are lubricated with plastic greases. Extending the service interval over existing bearings can be achieved by a number of procedures that are characterized in the work.
Klíčová slova
servisní interval; ložisko; plastické mazivo;
Klíčová slova v angličtině
service interval; bearings; plastic grease;
Autoři
MAZAL, P.; VLAŠIC, F.; DOČKAL, K.
Vydáno
20. 12. 2017
Nakladatel
VUT v Brně
Místo
Brno
Strany od
1
Strany do
17
Strany počet
BibTex
@techreport{BUT146544, author="Pavel {Mazal} and František {Vlašic} and Kryštof {Dočkal}", title="Systémová analýza tribologických faktorů v podmínkách valivého kontaktu", year="2017", publisher="VUT v Brně", address="Brno", pages="1--17" }