Detail publikace

VYUŽITÍ BUSINESS MODELU CANVAS PŘI TVORBĚ MARKETINGOVÉ STRATEGIE

MEGOVÁ, S. PÁLKA, L.

Originální název

VYUŽITÍ BUSINESS MODELU CANVAS PŘI TVORBĚ MARKETINGOVÉ STRATEGIE

Anglický název

USING THE CANVAS BUSINESS MODEL IN THE MARKETING STRATEGY

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

slovenština

Originální abstrakt

Článok je venovaný možnostiam využitia Business Modelu Canvas v oblasti tvorby marketingovej stratégie. Postupne sa venujeme popisu jednotlivých pojmov v rámci marketingovej stratégie a ďalej aj prostredníctvom tabuľky jednotlivým prvkom modelu Canvas. Na hlavný cieľ je zameraná ďalšia kapitola, ktorá na základe jednotlivých prvkov Business modelu Canvas postupne začleňuje proces tvorby marketingovej stratégie, respektíve popisuje možnosť využtia v smere tvorby stratégie prostriedkami Business Modelu Canvas.

Anglický abstrakt

The article is devoted to the possibilities of using the Business Model Canvas in the field of marketing strategy development. Gradually, we describe each concept in the marketing strategy and also through the table the individual elements of the Canvas model. The main focus is on the next chapter, which, on the basis of each of the elements of the Canvas Business Model, gradually integrates the process of creating a marketing strategy, or describes the possibility of using it in the direction of strategy creation using the Business Model Canvas.

Klíčová slova

Business Model Canvas, marketingová strategie

Klíčová slova v angličtině

Business model Canvas, marketing strategy

Autoři

MEGOVÁ, S.; PÁLKA, L.

Vydáno

29. 6. 2018

Nakladatel

MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2018

Místo

Hradec Králové

ISBN

978-80-87952-26-9

Kniha

Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2018 roč. VIII

Strany od

225

Strany do

231

Strany počet

7

URL

BibTex

@inproceedings{BUT149363,
  author="Simona {Megová} and Ladislav {Pálka}",
  title="VYUŽITÍ BUSINESS MODELU CANVAS PŘI TVORBĚ MARKETINGOVÉ STRATEGIE",
  booktitle="Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2018 roč. VIII",
  year="2018",
  pages="225--231",
  publisher="MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2018",
  address="Hradec Králové",
  isbn="978-80-87952-26-9",
  url="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf"
}