Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HAVÍŘ, D.
Originální název
Building competitive advantage through customer experience management
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The aim of this paper is to analyze and verify interdependence of marketing trend customer experience, value creation and perception and price sensitivity as potential building blocks for differentiation.
Klíčová slova
customer experience, value, transport, Uber
Autoři
Vydáno
1. 7. 2019
Nakladatel
Silesian University in Opava
Místo
Opava
ISSN
1212-415X
Periodikum
Acta academica karviniensia
Ročník
19
Číslo
2
Stát
Česká republika
Strany od
28
Strany do
41
Strany počet
14
URL
https://aak.slu.cz/artkey/aak-201902-0003_budovani_konkurencni_vyhody_prostrednictvim_zakaznicke_zkusenosti.php
BibTex
@article{BUT151468, author="David {Havíř}", title="Building competitive advantage through customer experience management", journal="Acta academica karviniensia", year="2019", volume="19", number="2", pages="28--41", doi="10.25142/aak.2019.012", issn="1212-415X", url="https://aak.slu.cz/artkey/aak-201902-0003_budovani_konkurencni_vyhody_prostrednictvim_zakaznicke_zkusenosti.php" }