Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MACHALA, J.
Originální název
Customer Experience in Shared Economy: Recommendations for Companies
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
This article aims to identify the perception of customers in the shared economy, specifically their customer experience with Uber, Bolt and Airbnb, and then evaluate what these companies stand out for, what their deficiencies are, and formulate recommendations for them.
Klíčová slova
customer experience, shared economy, customer loyalty, recommendation, Uber, Bolt, Airbnb
Autoři
Vydáno
1. 7. 2020
Nakladatel
Brno University of Technology, Faculty of Business and Management
Místo
Brno
ISSN
2336-6508
Periodikum
Trends in Economics and Management
Ročník
14
Číslo
35
Stát
Česká republika
Strany od
73
Strany do
78
Strany počet
6
URL
http://hdl.handle.net/11012/195030
BibTex
@article{BUT160672, author="Jan {Machala}", title="Customer Experience in Shared Economy: Recommendations for Companies", journal="Trends in Economics and Management", year="2020", volume="14", number="35", pages="73--78", issn="2336-6508", url="http://hdl.handle.net/11012/195030" }