Detail publikace

Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti

HAVÍŘ, D.

Originální název

Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti

Anglický název

Approaches of companies to the collection of customer experience data

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem tohoto článku je analyzovat formu dotazování několika firem, které u svých zákazníků provádějí sběr dat v oblasti zákaznické zkušenosti.

Anglický abstrakt

The aim of this article is to analyze the form of data collection of several companies that collect data in the field of customer experience.

Klíčová slova

zákaznická zkušenost, praxe, dotazník, marketing, sběr dat

Klíčová slova v angličtině

customer experience, practice, questionnaire, marketing, data collection

Autoři

HAVÍŘ, D.

Vydáno

6. 12. 2019

Nakladatel

Faculty of Business and Management, Brno University of Economy

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-5835-2

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2019

Strany od

70

Strany do

82

Strany počet

12

BibTex

@inproceedings{BUT160921,
  author="David {Havíř}",
  title="Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019",
  year="2019",
  pages="70--82",
  publisher="Faculty of Business and Management, Brno University of Economy",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5835-2"
}