Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HAVÍŘ, D.
Originální název
Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti
Anglický název
Approaches of companies to the collection of customer experience data
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem tohoto článku je analyzovat formu dotazování několika firem, které u svých zákazníků provádějí sběr dat v oblasti zákaznické zkušenosti.
Anglický abstrakt
The aim of this article is to analyze the form of data collection of several companies that collect data in the field of customer experience.
Klíčová slova
zákaznická zkušenost, praxe, dotazník, marketing, sběr dat
Klíčová slova v angličtině
customer experience, practice, questionnaire, marketing, data collection
Autoři
Vydáno
6. 12. 2019
Nakladatel
Faculty of Business and Management, Brno University of Economy
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5835-2
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2019
Strany od
70
Strany do
82
Strany počet
12
BibTex
@inproceedings{BUT160921, author="David {Havíř}", title="Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019", year="2019", pages="70--82", publisher="Faculty of Business and Management, Brno University of Economy", address="Brno", isbn="978-80-214-5835-2" }