Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MANDEL, M.
Originální název
Specifika marketingových strategií technologických startupů
Anglický název
Specific of marketing strategies of technological startup
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
slovenština
Originální abstrakt
Článok sa zaoberá aktuálnou témou technologických startupov a ich marketingovej stratégie. Cieľom je priniesť tému do popredia a poukázať, že kľúčom k úspešnému naštartovaniu novej spoločnosti, je práve správna marketingová stratégia a prístup k nej
Anglický abstrakt
Deals with the current topic of technology startups and their marketing strategy. The aim is to bring the topic to the forefront and point out that the key to a successful start-up of a new company is just the right marketing strategy and approach to it.
Klíčová slova
Marketingová stratégia, Technologický Startup, Digitálny Marketing, Spin-off, Branding
Klíčová slova v angličtině
Marketing strategy, Technological Startup, Digital Marketing, Spin-off, Branding
Autoři
Vydáno
11. 12. 2020
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5933-5
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2020
Strany od
133
Strany do
140
Strany počet
7
URL
https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf
BibTex
@inproceedings{BUT170181, author="Miroslav {Mandel}", title="Specifika marketingových strategií technologických startupů", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="133--140", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", isbn="978-80-214-5933-5", url="https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf" }