Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail produktu
BLAHA, P. SNÁŠEL, V. ŠIMONÍK, P. MROVĚC, T. HARACH, T. KLEIN, T. TAKÁČ, J. SOBEK, M. VRŠECKÝ, Z. KRÖMER, P. PLATOŠ, J. PROKOP, P. OLIVKA, P. GAURA, J. FUSEK, R. NOWAKOVÁ, J. PETEREK, F. KLEIN, L. RADECKÝ, M. BARTÍK, O. KOZOVSKÝ, M. OTAVA, L. FRIML, D. GLOS, J. BUCHTA, L. KLÍMA, B. VÁCLAVEK, P. ŠOLC, F. MASHKO, A. PAPRČKA, O. ŠESTÁK, V. MALÍK, V. SAVELOV, M. MACHALOVÁ, K.
Typ produktu
ostatní
Abstrakt
Byl vyvinut asistent Follow the Vehicle a zkoumány metody řízení v 2. a 4. úrovni autonomie s myšlenkou: 2 auta, 1 řidič. Řízený vůz určuje parametry, které podřízený vůz získává bezdrátově prostřednictvím ETSI ITS-G5 a mobilních sítí a jede ve vzdálenosti až 10 m. Testovací vozy ŠKODA SUPERB III se identifikují prostřednictvím digitálního kódu a sledují dopravní infrastrukturu a komunikují přes Car-to-X. Byla také vyvinuta platforma elektrického testovacího vozidla Democar, která je využívána pro výzkum autonomně naváděných vozidel pro průmyslové aplikace. Součástí je koncept pro detekci narušení (Intrusion Detection) v bezdrátových senzorových sítích, uživatelsky přívětivého rozhraní automobilu a kauzální model vícefázového motoru parametrizován na základě reálných měření, který umožňuje emulovat poruchy typu mezizávitový zkrat, včetně algoritmů pro řízení motoru bez poruchy, s následnou modifikací pro řízení při poruše a pro zajištění běhu motoru při poruše v různých režimech.
Klíčová slova
Autonomous Vehicle; Self-drive Car; Follow the Vehicle; Communication; Fault Detection; Control Algorithms; Fault Operation; Motor Controlling; Eye Tracking; Car Driving Simulator; Dynamic Car Environment;
Datum vzniku
30. 3. 2021
Umístění
CEITEC VUT
Možnosti využití
K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licenční poplatek
Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek