Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ZEMČÍK, P. HEROUT, A. BRYAN, L. TUPEC, P. FUČÍK, O.
Originální název
Particle rendering pipeline in DSP and FPGA
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The paper describes a graphics pipeline for particle rendering based on DSP and FPGA technologies. The system is intended as a proof of concept of fast particle rendering.
Klíčová slova
graphics pipeline, particle rendering, point cloud rendering, DSP, FPGA
Autoři
ZEMČÍK, P.; HEROUT, A.; BRYAN, L.; TUPEC, P.; FUČÍK, O.
Rok RIV
2004
Vydáno
24. 5. 2004
Nakladatel
IEEE Computer Society
Místo
Los Alamitos
ISBN
0-7695-2125-8
Kniha
Proceedings of Engineering of Computer-Based Systems
Strany od
361
Strany do
368
Strany počet
8
BibTex
@inproceedings{BUT17139, author="Pavel {Zemčík} and Adam {Herout} and Luděk {Bryan} and Pavel {Tupec} and Otto {Fučík}", title="Particle rendering pipeline in DSP and FPGA", booktitle="Proceedings of Engineering of Computer-Based Systems", year="2004", pages="361--368", publisher="IEEE Computer Society", address="Los Alamitos", isbn="0-7695-2125-8" }