Detail publikace

Perspektivy malých a středních podniků z hlediska globalizace

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Perspektivy malých a středních podniků z hlediska globalizace

Anglický název

Prospects of the small and medium enterprises from the globalisation point of view

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Jestli chce být podnik úspěšný (konkurenceschopný, ziskový) v současném prostředí je nutné, aby se nesoustředil pouze na domácí trh. Tento trend je výsledkem neustáleho tlaku na globalizujících se trzích. Internacionalizace se zdá být základní výzvou obzvláště pro malé a střední podniky.

Anglický abstrakt

If an enterprise is to be successful (i.e. competitive, profitable and viable) on its existing market, and even more so when it comes to the common European market, it is necessary that it did not stay focused on domestic markets only, but it must expand further, beyond the country s frontiers. This trend is the result of the ever growing competitive pressure on the globalised market. Internationalisation seems to be one of the principal challenges for SMEs.

Klíčová slova v angličtině

SME, internationalisation, globalisation

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Rok RIV

2004

Vydáno

13. 5. 2004

Nakladatel

GC-TECH

Místo

Bratislava

ISBN

80-969189-0-7

Kniha

Moderné prístupy k manažmentu podniku

Edice

2004

Číslo edice

1

Strany od

391

Strany do

396

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT17823,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Perspektivy malých a středních podniků z hlediska globalizace",
  booktitle="Moderné prístupy k manažmentu podniku",
  year="2004",
  series="2004",
  number="1",
  pages="391--396",
  publisher="GC-TECH",
  address="Bratislava",
  isbn="80-969189-0-7"
}