Detail publikace

Internationalisation process and utilization of marketing knowledge of Czech SMEs

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Internationalisation process and utilization of marketing knowledge of Czech SMEs

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

The paper presents the selected results of the research project titled Internationalisation of SMEs in Czech Republic (GA 402/02/0106).

Klíčová slova

Internationalisation, SMEs, marketing knowledge

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Rok RIV

2004

Vydáno

6. 10. 2004

Nakladatel

EDIS

Místo

Žilina

ISBN

80-8070-311-6

Kniha

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Strany od

174

Strany do

179

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT17838,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Internationalisation process and utilization of marketing knowledge of Czech SMEs",
  booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  year="2004",
  pages="6",
  publisher="EDIS",
  address="Žilina",
  isbn="80-8070-311-6"
}