Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HLAVÁČEK, J.
Originální název
Digital transformation – challenges and link between Marketing and Enterprise Resource Planning software: A Narrative review
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The purpose of the article is to create a comprehensive literature review focusing on Digital transformation, ERPs and their challenges. Furthermore to find links between digital transformation and ERPs. Their challenges and success factors.
Klíčová slova
Digital transformation, Enterprise Resource Planning software, Success factors, Challenges
Autoři
Vydáno
10. 12. 2021
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-6069-0
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2021
Strany od
25
Strany do
31
Strany počet
7
URL
https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2021.pdf
BibTex
@inproceedings{BUT178698, author="Jan {Hlaváček}", title="Digital transformation – challenges and link between Marketing and Enterprise Resource Planning software: A Narrative review", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2021", year="2021", pages="25--31", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", isbn="978-80-214-6069-0", url="https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2021.pdf" }