Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BARTES, F.
Originální název
Konkurenční zpravodajství. Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku.
Anglický název
Competitive intelligence. Creation of documents for strategic decision-making of the company.
Typ
kniha odborná
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Autor v této publikaci usiluje o jiné pojetí Competitive Intelligence, než prezentuje většina publikací zahraničních autorů. V důsledku, dnes již nutné změny stávajícího paradigma Competitive Intelligence založeného na zpravodajském cyklu, považuje autor za potřebné co nejdříve začít pracovat na novém pojetí Competitive Intelligence chápajícím Competitive Intelligence jako zpravodajský proces. Ambicí autora je vytvořit vlastní přístup k problematice chápání a tím i provádění činností patřících do procesů Competitive Intelligence. Ve své koncepci Competitive Intelligence vychází ze základních východisek jeho budování. Na těchto východiscích následně buduje svoje pojetí činností Competitive Intelligence. Autor opouští všeobecně uznávaný koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje (je pouhou fikcí) a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje.
Anglický abstrakt
In this publication, the author strives for a different concept of Competitive Intelligence than most publications by foreign authors present. As a result, the changes to the current paradigm of Competitive Intelligence based on the intelligence cycle are now necessary, the author considers it necessary to start working on a new concept of Competitive Intelligence understanding Competitive Intelligence as an intelligence process as soon as possible. The author's ambition is to create his own approach to the problem of understanding and thus the implementation of activities belonging to Competitive Intelligence processes. In its concept, Competitive Intelligence is based on the basic principles of its construction. Subsequently, he builds his concept of Competitive Intelligence activities on these starting points. The author abandons the generally recognized concept of the intelligence cycle, which does not really exist in business practice (it is just a fiction), and instead understands the activities carried out in Competitive Intelligence as an intelligence process that he defines for the needs of Competitive Intelligence.
Klíčová slova
Konkurenční zpravodajství, zpravodajský proces, kontrarozvědné zpravodajství, dezinformace
Klíčová slova v angličtině
Competitive intelligence, intelligence process, counterintelligence intelligence, disinformation
Autoři
Vydáno
23. 11. 2022
Nakladatel
Grada Publishing, a.s.
Místo
Praha
ISBN
978-80-271-3504-2
Kniha
Konkurenční zpravodajství. tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku
Edice
Expert
Číslo edice
1.
Strany od
1
Strany do
440
Strany počet
BibTex
@book{BUT180050, author="František {Bartes}", title="Konkurenční zpravodajství. Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku.", year="2022", publisher="Grada Publishing, a.s.", address="Praha", series="Expert", edition="1.", pages="1--440", isbn="978-80-271-3504-2" }