Detail publikace

Fast Character Animation Using Particle Dynamics

FĚDOR, M.

Originální název

Fast Character Animation Using Particle Dynamics

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

The paper is focused on character animation with very small demand on computer power, without a need for precision yet with high requirements on "realism". The intended application is computer games.

Klíčová slova

Particle dynamics, animation, computer graphics

Autoři

FĚDOR, M.

Rok RIV

2005

Vydáno

19. 12. 2005

Místo

Cairo

ISSN

1687-398X

Periodikum

Proceedings of GVIP 2005

Stát

Egyptská arabská republika

Strany od

1

Strany do

6

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT18290,
  author="Martin {Fědor}",
  title="Fast Character Animation Using Particle Dynamics",
  booktitle="Proceedings of GVIP 2005",
  year="2005",
  journal="Proceedings of GVIP 2005",
  pages="6",
  address="Cairo",
  issn="1687-398X"
}