Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MRÁČEK, P. VOLŠA, L.
Originální název
Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek spojuje dvě aktuální témata. V první řadě se zabývá tématem profesionality, kde podrobněji vysvětluje a analyzuje tento pojem. Zde jsou rozebrána jednotlivá kriteria hodnocení profesionality jako je odbornost, kvalita, zkušenosti, spolehlivost, poctivost, etika a osobní přístup k zákazníkům. Snaha o respektování a uplatňování těchto kriterií v praxi je důkazem orientace firmy na zákazníka a jeho spokojenost. Další část textu je věnována tématu spokojenosti zákazníků. V závěru práce je zhodnocena současná situace v oblasti spokojenosti zákazníků, kdy se tato veličina stává prakticky výsledným měřítkem a tedy i zpětnou vazbou toho, zda se firma a její zaměstnanci chovají ke svým zákazníkům profesionálně.
Autoři
MRÁČEK, P.; VOLŠA, L.
Vydáno
27. 4. 2006
Nakladatel
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo
Zlín
ISBN
80-7318-384-6
Kniha
Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovi Doktorandské Konference
Strany od
98
Strany do
103
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT18562, author="Pavel {Mráček} and Lukáš {Volša}", title="Profesionalitou ku spokojenosti zákazníka", booktitle="Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovi Doktorandské Konference", year="2006", pages="6", publisher="Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně", address="Zlín", isbn="80-7318-384-6" }