Detail publikace

Data Structures For Virtual Reality

MARUŠINEC, J.

Originální název

Data Structures For Virtual Reality

Typ

článek ve sborníku mimo WoS a Scopus

Jazyk

angličtina

Originální abstrakt

This paper is a description of internal data structures that any system uses for a virtual reality or 3D simulation with visualisation

Klíčová slova

virtual reality system, visualization, scene, 3D simulation, mesh, face, vertex and texture.

Autoři

MARUŠINEC, J.

Vydáno

1. 1. 2000

Místo

Rožnov pod Radhoštěm

ISBN

80-85988-44-5

Kniha

Proceedings of the 34th International Conference Modelling and Simulation of Systems - MOSIS 2000

Strany od

39

Strany do

44

Strany počet

6

URL

BibTex

@inproceedings{BUT191839,
  author="Jaromír {Marušinec}",
  title="Data Structures For Virtual Reality",
  booktitle="Proceedings of the 34th International Conference Modelling and Simulation of Systems - MOSIS 2000",
  year="2000",
  pages="39--44",
  address="Rožnov pod Radhoštěm",
  isbn="80-85988-44-5",
  url="http://www.fit.vutbr.cz/~marusin/publikace/mosis200.ps"
}