Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MRÁČEK, P. VOLŠA, L.
Originální název
PROFESIONALITA - SPOKOJENOST - LOAJALITA
Anglický název
Professionalism - satisfaction - loyalty
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V článku jsou popsány vazby mezi třemi významnými oblastmi - profesionalita, uspokojení zákazníka a loajalita.
Anglický abstrakt
The article illustrates connection between three important areas - Professionalism, customer satisfaction and loyalty.
Klíčová slova
Profesionalita, spokojenost, laojalita
Klíčová slova v angličtině
Professionalism, satisfaction, loyalty
Autoři
MRÁČEK, P.; VOLŠA, L.
Rok RIV
2007
Vydáno
25. 5. 2007
Nakladatel
Akademické nakladatelství CERM
Místo
Brno
ISBN
978-80-7204-532-7
Kniha
MANAGEMENT, ECONOMICS, AND BUSINESS DEVELOPEMENT IN THE NEW EUROPEAN CONDITIONS
Strany od
46
Strany do
Strany počet
1
BibTex
@inproceedings{BUT22825, author="Pavel {Mráček} and Lukáš {Volša}", title="PROFESIONALITA - SPOKOJENOST - LOAJALITA", booktitle="MANAGEMENT, ECONOMICS, AND BUSINESS DEVELOPEMENT IN THE NEW EUROPEAN CONDITIONS", year="2007", pages="46--46", publisher="Akademické nakladatelství CERM", address="Brno", isbn="978-80-7204-532-7" }