Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
LUHAN, J. KŘÍŽ, J.
Originální název
E-COMMERCE STRATEGY FOR COMPANIES
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The article contains a brief description of possibilities of corporate strategy and outlines possible new conception of e-commerce strategy for companies in the new economy.
Klíčová slova
Corporate strategy, functional strategy, e-commerce, e-commerce strategy
Autoři
LUHAN, J.; KŘÍŽ, J.
Vydáno
21. 9. 2006
Nakladatel
Vilnius university, Faculty of Economics
Místo
Vilnius, Lithuania
ISBN
9986-19-936-0
Kniha
BUSINESS DEVELOPMENT POSSIBILITIES IN THE NEW EUROPEAN AREA
Strany od
246
Strany do
250
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT22847, author="Jan {Luhan} and Jiří {Kříž}", title="E-COMMERCE STRATEGY FOR COMPANIES", booktitle="BUSINESS DEVELOPMENT POSSIBILITIES IN THE NEW EUROPEAN AREA", year="2006", pages="246--250", publisher="Vilnius university, Faculty of Economics", address="Vilnius, Lithuania", isbn="9986-19-936-0" }