Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
SOLAŘ, J.
Originální název
PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ
Anglický název
THE PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF THE COMPANY PERFORMANCE MEASUREMENTS AND BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT PRAKTICE OF COMPANIES
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V první části příspěvku zdůrazňuje autor vzájemnou funkční provázanost měření výkonnosti a benchmarkingu a jejich rozhodující význam pro konkurenceschopnost firmy v podmínkách globální konkurence.V druhé části se soustřeďuje na návrh přístupů, které zabezpečují překonání organizačních bariér fungování systémů měření výkonnosti a benchmarkingu. Třetí část je zaměřena na strukturu marketingových informačních systémů, jejich úlohu a začlenění do podnikového informačního systému. Autor zde také shrnuje vlastní zkušenosti s využíváním marketingového informačního systému a možnosti jeho využití jako nástroje interní kontroly.
Anglický abstrakt
: In the forepart of an article the author emphasizes a mutual functional cohesion measuring of the performance and benchmarking and their decisive meaning for the competitive advantage of firms in conditions of global competition. In the second part of an article is the author focused on proposal access which secure an overcome of organizational barriers of system functioning measuring of the performance and benchmarking. The third part is sighted on the marketing information systems structure, their tasks and incorporation into business information system. The author recapitulated here his own experience with exploitations of marketing information systems too and chances of its exploitation as an internal checks tool.
Klíčová slova
: Měření výkonnosti, benchmarking, organizační zabezpečení, marketingový informační systém.
Klíčová slova v angličtině
Performance measurement, benchmarking, organizational support, marketing information system.
Autoři
Rok RIV
2007
Vydáno
26. 4. 2007
Nakladatel
Universita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo
Zlín
ISBN
978-80-7318-536-7
Kniha
Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi
Edice
UTB ve Zlíně, 2007
Číslo edice
1
Strany od
195
Strany do
202
Strany počet
267
BibTex
@inproceedings{BUT23827, author="Jan {Solař}", title="PROBLÉMY IMPLEMENTACE MĚŘENÍ VÝKONNOSTI A BENCHMARKINGU V PRAXI ŘÍZENÍ PODNIKŮ", booktitle="Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi", year="2007", series="UTB ve Zlíně, 2007", number="1", pages="195--202", publisher="Universita Tomáše Bati ve Zlíně", address="Zlín", isbn="978-80-7318-536-7" }