Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L.
Originální název
Význam doprovodných služeb pro tržní orientaci podniku
Anglický název
The importance of customer services for company market orientation
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek je zaměřen na popis významu doprovodných služeb a jejich vztahy na tržní orientaci společností. Článek je rozdělen do dvou hlavních kapitol. První z nich je stručně zaměřena na tržní orientaci. Nejvýznamnější část zdůrazňuje přínosy tržní orientace pro podniky. Druhá rozsáhlejší kapitola vysvětluje význam poskytovaní služeb pro podniky a pro jejich zisky. Také je zde část týkající se implementace služeb do podnikové strategie. Jedna část této druhé kapitoly popisuje problémy úspěšné integrace doprovodných služeb k průmyslových produktům.
Anglický abstrakt
The paper is focused on description of the importance of customer services and their relations with market orientation of companies. The paper is divided in two main chapters. The first one is focused on brief overview on market orientation. The most important part stresses the benefits of market orientation for companies. The second chapter, the wider one, explains the importance and profit of providing customer services and also their implementation into company strategy. One part of this chapter describes also the problems of successful integration of customer services for industrial products.
Klíčová slova
doprovodné služby, tržní orientace, průmyslové podniky
Klíčová slova v angličtině
customer services, market orientation, industrial companies
Autoři
Vydáno
15. 11. 2006
Nakladatel
Národní lesnické centrum, Zvolen
Místo
Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, Drevárská fakulta, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva,
ISBN
80-8093-009-0
Strany od
87
Strany do
91
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT24331, author="Lucie {Kaňovská}", title="Význam doprovodných služeb pro tržní orientaci podniku", year="2006", pages="87--91", publisher="Národní lesnické centrum, Zvolen", address="Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, Drevárská fakulta, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva,", isbn="80-8093-009-0" }