Detail publikace

Význam doprovodných služeb pro tržní orientaci podniku

KAŇOVSKÁ, L.

Originální název

Význam doprovodných služeb pro tržní orientaci podniku

Anglický název

The importance of customer services for company market orientation

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek je zaměřen na popis významu doprovodných služeb a jejich vztahy na tržní orientaci společností. Článek je rozdělen do dvou hlavních kapitol. První z nich je stručně zaměřena na tržní orientaci. Nejvýznamnější část zdůrazňuje přínosy tržní orientace pro podniky. Druhá rozsáhlejší kapitola vysvětluje význam poskytovaní služeb pro podniky a pro jejich zisky. Také je zde část týkající se implementace služeb do podnikové strategie. Jedna část této druhé kapitoly popisuje problémy úspěšné integrace doprovodných služeb k průmyslových produktům.

Anglický abstrakt

The paper is focused on description of the importance of customer services and their relations with market orientation of companies. The paper is divided in two main chapters. The first one is focused on brief overview on market orientation. The most important part stresses the benefits of market orientation for companies. The second chapter, the wider one, explains the importance and profit of providing customer services and also their implementation into company strategy. One part of this chapter describes also the problems of successful integration of customer services for industrial products.

Klíčová slova

doprovodné služby, tržní orientace, průmyslové podniky

Klíčová slova v angličtině

customer services, market orientation, industrial companies

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.

Vydáno

15. 11. 2006

Nakladatel

Národní lesnické centrum, Zvolen

Místo

Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, Drevárská fakulta, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva,

ISBN

80-8093-009-0

Strany od

87

Strany do

91

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT24331,
  author="Lucie {Kaňovská}",
  title="Význam doprovodných služeb pro tržní orientaci podniku",
  year="2006",
  pages="87--91",
  publisher="Národní lesnické centrum, Zvolen",
  address="Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, Drevárská fakulta, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva,",
  isbn="80-8093-009-0"
}