Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Certain aspects of applying of the modern marketing philosophy (TCS) in the Czech companies
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Klíčová slova v angličtině
Total Customer Satisfaction -implementation in Czech companies
Autoři
Rok RIV
2000
Vydáno
21. 3. 2002
Nakladatel
Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
80-214-1683-1
Kniha
Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into Wider Europe
Strany od
645
Strany do
653
Strany počet
9
BibTex
@inproceedings{BUT2438, author="Iveta {Šimberová}", title="Certain aspects of applying of the modern marketing philosophy (TCS) in the Czech companies", booktitle="Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into Wider Europe", year="2002", pages="9", publisher="Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="80-214-1683-1" }