Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I., NEJEZCHLEB, L.
Originální název
Marketing philosophy in connection to the strategic planning in the Czech companies
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Klíčová slova v angličtině
marketing philosophy, marketing mix, target orientation
Autoři
Rok RIV
2000
Vydáno
9. 11. 2000
Nakladatel
Ú. ekonomiky a managementu
Místo
Poznaň
ISBN
83-909126-6-X
Kniha
Ewolucja pracy kierowniczej w warunkach integracji europejskiej
Strany od
145
Strany do
153
Strany počet
9
BibTex
@inproceedings{BUT2454, author="Iveta {Šimberová} and Lubomír {Nejezchleb}", title="Marketing philosophy in connection to the strategic planning in the Czech companies", booktitle="Ewolucja pracy kierowniczej w warunkach integracji europejskiej", year="2000", pages="9", publisher="Ú. ekonomiky a managementu", address="Poznaň", isbn="83-909126-6-X" }