Detail publikace

Marketér profesionál

MRÁČEK, P.

Originální název

Marketér profesionál

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek je zaměřen zejména na to, jaký by měl být správný "marketér", aby byl okolím vnímán jako profesionál. Ukazuji zde požadavky ze strany zákazník, zaměstnavatele, majitele, nadřízeného, atp. Z nejdůležitějších požadavků pak sestavuji "ideálního marketéra profesionála", který by měl dokonale uspokojovat potřeby zákazníků.

Anglický abstrakt

In the article I especially focused on the right characteristic of Director of Marketing who should be recognized as a professional by public. I write here at the demands of customers, employers, owners, leaders or colleagues. Then I set up "an ideal professional Director of Marketing" from these demands. This professional should impeccably satisfy needs of customers.

Klíčová slova v angličtině

A professional, Director of Marketing, Marketing, Creativity, Customer

Autoři

MRÁČEK, P.

Vydáno

29. 11. 2006

Nakladatel

Alfa Publishing, s.r.o., Praha

Místo

Brno

ISBN

80-86851-62-1

Kniha

MendelNet 2006

Strany od

235

BibTex

@inproceedings{BUT24832,
  author="Pavel {Mráček}",
  title="Marketér profesionál",
  booktitle="MendelNet 2006",
  year="2006",
  publisher="Alfa Publishing, s.r.o., Praha",
  address="Brno",
  isbn="80-86851-62-1"
}