Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Marketing communication of small and medium enterprises.
Anglický název
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Tento článek pojednává o analýze marketingové komunikace malých a středních podniků působících v České republice. Cílem článku je zjistit, které možné formy marketingové komunikace jsou v malých a středních podnicích nejčastěji využívány. Data pro analýzu byla získána pomocí primárního výzkumu. Metodou výzkumu byl krátký dotazník s uzavřenými a také otevřenými dotazy. Nicméně většina otázek byla uzavřených, z důvodu jejich jednoduššího zpracování. Výsledky z výzkumu byly rozděleny podle velikosti dotazovaných společností. Dále byly společnosti rozčleněny na čtyři skupiny podle počtu jejich zaměstnanců v jednom z regionu České republiky. Článek obsahuje zajímavý graf a tabulku popisující zjištěné informace z výzkumu. Tento výzkum je částí pilotního výzkumu a pomůže nám jako první východisko pro sledování současné situace v této oblasti.
Anglický abstrakt
This paper deals with the analysis of marketing communication of Czech small and medium companies. The goal is to know which various kinds of marketing communication are used by small and medium companies. The data were gained by the help of primary research. The method of research was a short questionnaire. The questionnaire was consisted of some closed and also open questions; however there were mainly closed questions for easier processing. The results from the research were divided according size of companies. Then the companies were resolved into four groups according a number of employees in one of region in the Czech Republic. The paper consists of interesting graph and table describing the information. The questionnaire is part of pilot research and will help us as the first groundwork for monitoring of currents situation in this field.
Klíčová slova
marketing, malé a střední podniky, marketingová komunikace, formy propagace, výzkum, dotazník
Klíčová slova v angličtině
marketing, small and medium enterprises, marketing communication, methods of promotion, survey, questionnaire
Autoři
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Vydáno
15. 2. 2007
Nakladatel
Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela
Místo
Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Bánská Bystrica
ISBN
978-80-8083-407-4
Strany od
41
Strany do
Strany počet
1
BibTex
@inproceedings{BUT25250, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Marketing communication of small and medium enterprises.", year="2007", pages="41--41", publisher="Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela", address="Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Bánská Bystrica", isbn="978-80-8083-407-4" }