Detail publikace
POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH
ŠIMBEROVÁ, I. CHALUPSKÝ, V.
Originální název
POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH
Anglický název
Characterize position of marketing in High-tech firms
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zabývá vymezením pozice marketingu v High-Tech firmách. V úvodu zdůvodňuje význam nasměrování pozornosti k této oblasti, charakterizuje současnou situaci a záměry EU a ČR související z oblasti rozvoje High-Tech firem. Dále se zabývá vymezením High-Tech firem a identifikováním základních faktorů, dle kterých lze High-Tech firmy vymezit. Tento článek je připraven v rámci výzkumu Grantové agentury ČR (GA 402/07/1493) "Výzkum implementace marketingové orientace v Hi-Tech firmách"
Anglický abstrakt
The aim of the paper is focused to characterize position of marketing in high-tech firms. In introduction is paid attention to importance of the topic relating with area of high-tech development. Core of the paper is oriented looking for appropriate basic factors of the definition of high-tech firms based on the secondary statistical sources review. In conclusion is mainly paid attention to position of marketing in high-tech firms from the point of comparison of basic marketing activities view. Paper is written in the framework of research project "Research on implementation of market orientation in high-tech firms" supported by Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).
Klíčová slova
marketing, high-tech, podniky
Klíčová slova v angličtině
marketing, high-tech, firms
Autoři
ŠIMBEROVÁ, I.; CHALUPSKÝ, V.
Rok RIV
2007
Vydáno
25. 5. 2007
Nakladatel
CERM, s.ro.o
Místo
Brno
ISBN
978-80-7204-532-7
Kniha
Management, Economics and Business Development in the new European Conditions
Strany od
94
Strany do
103
Strany počet
9
BibTex
@inproceedings{BUT25477,
author="Iveta {Šimberová} and Vladimír {Chalupský}",
title="POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH POSTAVENÍ MARKETINGU V HIGH-TECH FIRMÁCH",
booktitle="Management, Economics and Business Development in the new European Conditions",
year="2007",
pages="94--103",
publisher="CERM, s.ro.o",
address="Brno",
isbn="978-80-7204-532-7"
}