Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
FRANKOVÁ, E.
Originální název
Myšlenkové mapy a jejich užití ke kreativizaci sociální komunikace v procesu řízení a vedení lidí - první část
Anglický název
Mind Maps and Their Use in the Development of Creative Social Communication in Management and Leadership - the first Part
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zaměřuje na myšlenkové mapy a jejich užití ke kreativizaci sociální komunikace v procesu řízení a vedení lidí různých profesí a různých zkušeností působících v organizacích různého typu. Seznamuje s technikou tvorby myšlenkových map a s výsledky získanými aplikací této techniky.
Anglický abstrakt
The paper focuses on the mental maps technique as one of procedures for the acquisition and processing of qualitative data in the area of creativity in the social communication through management and leadership and on the use of this technique for the development of creative creative social communication with respect to development of individual (corporate member), teams as well as of the entire organization.
Klíčová slova
Myšlenková mapa. Kreativita a sociální komunikace. Řízení a vedení lidí.
Klíčová slova v angličtině
Mind map. Creative social communication. Management and leadership.
Autoři
Rok RIV
2007
Vydáno
13. 9. 2007
Nakladatel
Praha, Vysoká škola ekonomická v Praze, 2007
Místo
Praha
ISBN
978-80-245-1207-5
Kniha
Dvořáková, Z., Stříteský, M. (eds) Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice.
Strany od
CD-ROM
Strany počet
8