Detail publikace

Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání

CHALUPSKÝ, V.

Originální název

Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání

Anglický název

New trends in marketing and its impact on the process of quality development of education

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.

Anglický abstrakt

The paper concentrates on a discussion of new trends in marketing education at master courses at BUT. The role of simulation is stressed, positive outcomes as well as weaknesses of this form of education are discussed

Klíčová slova

trendy v marketingu, kvalita výuky, využití simulačních metod ve výuce

Klíčová slova v angličtině

new trends in marketing, quality of teaching and learning, use of simulation in teaching/learning process

Autoři

CHALUPSKÝ, V.

Vydáno

22. 2. 2007

Nakladatel

Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích

Místo

Tábor

ISBN

978-80-7040-968-8

Kniha

Nové trendy v marketingu

Edice

EF JČU

Číslo edice

1

Strany od

38

Strany do

48

Strany počet

10

BibTex

@inproceedings{BUT25729,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání",
  booktitle="Nové trendy v marketingu",
  year="2007",
  series="EF JČU",
  number="1",
  pages="38--48",
  publisher="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích",
  address="Tábor",
  isbn="978-80-7040-968-8"
}