Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
CHALUPSKÝ, V.
Originální název
Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání
Anglický název
New trends in marketing and its impact on the process of quality development of education
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.
Anglický abstrakt
The paper concentrates on a discussion of new trends in marketing education at master courses at BUT. The role of simulation is stressed, positive outcomes as well as weaknesses of this form of education are discussed
Klíčová slova
trendy v marketingu, kvalita výuky, využití simulačních metod ve výuce
Klíčová slova v angličtině
new trends in marketing, quality of teaching and learning, use of simulation in teaching/learning process
Autoři
Vydáno
22. 2. 2007
Nakladatel
Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích
Místo
Tábor
ISBN
978-80-7040-968-8
Kniha
Nové trendy v marketingu
Edice
EF JČU
Číslo edice
1
Strany od
38
Strany do
48
Strany počet
10
BibTex
@inproceedings{BUT25729, author="Vladimír {Chalupský}", title="Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání", booktitle="Nové trendy v marketingu", year="2007", series="EF JČU", number="1", pages="38--48", publisher="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích", address="Tábor", isbn="978-80-7040-968-8" }