Detail publikace

ELEKTROMOBIL S VODÍKOVÝM PALIVOVÝM ČLÁNKEM A AKUMULÁTOREM

PROCHÁZKA, P. VOREL, P. PAZDERA, I.

Originální název

ELEKTROMOBIL S VODÍKOVÝM PALIVOVÝM ČLÁNKEM A AKUMULÁTOREM

Anglický název

ELECTROMOBILE WITH HYDROGEN FUEL CELL AND BATTERY

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento článek se zabývá strukturou trakčního pohonu pro elektromobil s palivovým článkem sloužicím jako zdroj energie. Popisuje také jednotlivé bloky systému a uvádí problémy, které vznikly hlavně z důvodu malého výkonu palivového článku a vedly k této koncepci pohonu.

Anglický abstrakt

The paper deals with the structure of the electric car traction drive supplied with the hydrogenfuel cell. The drive system consists of the induction machine, three-phase traction converter, battery, step-down converter, and hydrogenfuel cell. The problems appearing as the result of the lower fuel cell power 2,2kW are discussed.

Klíčová slova

trakční pohon, elektromobil, palivový článek

Klíčová slova v angličtině

traction drive, hydrogenfuel cell, electric car

Autoři

PROCHÁZKA, P.; VOREL, P.; PAZDERA, I.

Rok RIV

2008

Vydáno

24. 9. 2008

Nakladatel

Univerzita obrany

Místo

Brno

ISBN

978-80-7231-554-3

Kniha

MODERNÍ SMĚRY VÝUKY ELEKTROTECHNIKY A ELEKTRONIKY

Číslo edice

první

Strany od

169

Strany do

172

Strany počet

4

BibTex

@inproceedings{BUT27329,
  author="Petr {Procházka} and Pavel {Vorel} and Ivo {Pazdera}",
  title="ELEKTROMOBIL S VODÍKOVÝM PALIVOVÝM ČLÁNKEM A AKUMULÁTOREM",
  booktitle="MODERNÍ SMĚRY VÝUKY ELEKTROTECHNIKY A ELEKTRONIKY",
  year="2008",
  number="první",
  pages="169--172",
  publisher="Univerzita obrany",
  address="Brno",
  isbn="978-80-7231-554-3"
}