Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
PETRÁNEK, V.
Originální název
Využití marketingových nástrojů v propagaci recyklátů
Anglický název
Utilization of Marketing Instruments in Recycled Materials Promotion
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Odpady a jejich vznik patří mezi doprovodné jevy ekonomicky rozvinutých společností. Ekonomika samotná má pro odpady pojem negativní externalita, ta může přinášet mnoha subjektům nechtěné náklady, ale zároveň může být příležitostí pro jiné společnosti, které se na odpady zaměří. Jejich množství a složení je rozdílné dle charakteru ekonomiky jednotlivých zemí, obecně se však dá konstatovat že u zemí s rostoucí ekonomikou roste i produkce odpadů. Tento jev se snažíme potlačovat, postupně se vyvíjí ekonomické a další podmínky pro maloodpadové technologie a všechny vznikající odpady nekončí na skládkách. Ve společnost i v případě některých firem se postupně vyvíjí tendence odpadní materiály zpracovávat. Tento trend navazuje na principy trvale udržitelného rozvoje, který v sobě zahrnuje vzájemné skloubení několika pohledů, a to především z hlediska normativního přístupu, technické a ekonomické regulace, atd.
Anglický abstrakt
Paper describes different possibilities of utilization of marketing instruments in promotion of recycled materials in general with special focus to branch of processing of building and demolishing debris. This study proceeds from general components of industrial marketing and outlines main possibilities how to improve knowledge about recycled materials, its use and recycling in every sense. Marketing instruments can help to drive improvement of utilization of recycled materials.
Klíčová slova
Waste materials, utilization, marketing
Klíčová slova v angličtině
Autoři
Rok RIV
2007
Vydáno
22. 3. 2007
Nakladatel
ARSM
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-3381-6
Kniha
Recycling 2007
Číslo edice
1
Strany od
89
Strany do
95
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT28032, author="Vít {Petránek}", title="Využití marketingových nástrojů v propagaci recyklátů", booktitle="Recycling 2007", year="2007", number="1", pages="89--95", publisher="ARSM", address="Brno", isbn="978-80-214-3381-6" }