Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KOTEK, L. VOHRALÍKOVÁ, M.
Originální název
Jak zvyšovat spolehlivost lidské obsluhy
Anglický název
How to increase reliability of human service
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek se zabývá zvyšováním spolehlivosti lidské obsluhy, závažnými otázkami souvislosti analýzy lidského činitele a analýzy rizik a zejména otázkou analýzy úkolů v rámci analýzy vlivu lidského činitele na zařízení a jednotku
Anglický abstrakt
Contribution is focused on increasing of responsibility of human service, important questions of consequences of human factor analysis and risk analysis and mainly of task analysis.
Klíčová slova
lidský činitel, spolehlivost
Klíčová slova v angličtině
human factor, responsibility, reliability
Autoři
KOTEK, L.; VOHRALÍKOVÁ, M.
Rok RIV
2008
Vydáno
1. 5. 2008
Nakladatel
AUTOMA
Místo
Praha
ISSN
1210-9592
Periodikum
Automa
Ročník
14
Číslo
5
Stát
Česká republika
Strany od
26
Strany do
28
Strany počet
3
BibTex
@article{BUT38968, author="Luboš {Kotek} and Martina {Vohralíková}", title="Jak zvyšovat spolehlivost lidské obsluhy", journal="Automa", year="2008", volume="14", number="5", pages="26--28", issn="1210-9592" }