Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BARTES, F.
Originální název
Ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy.
Anglický název
PHILOSOPHY OUTLINE OF OFFENSIVE CONCEPTION OF FIRM COMPETITIVE FIGHT
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek pojednává o základních principech na kterých je založeno ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy, vyučovaného na podnikatelské fakultě.
Anglický abstrakt
The article deals with the basic principles on which the subject ''Strategy of Competitive Conflicts'' is based. At all economical faculties of the Czech Republic teaching of marketing, management, management policy and other subjects, having the aim to prepare the graduates as well as possible for enterprise practice, is secured to a certain extent.
Klíčová slova v angličtině
competitive, competitive conflict, competitive strategy
Autoři
Vydáno
1. 1. 2003
ISSN
1212-3951
Periodikum
Ekonomická revue
Číslo
1
Stát
Česká republika
Strany od
34
Strany do
44
Strany počet
11
BibTex
@article{BUT42319, author="František {Bartes}", title="Ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy.", journal="Ekonomická revue", year="2003", number="1", pages="11", issn="1212-3951" }