Detail publikace

Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami

Anglický název

Marketing Strategy of the Chosen Czech Political Parties before the Election in June 2006

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek je zaměřen na analýzu a hodnocení marketingové strategie nejvýznamnějších českých politických stran před červnovými volbami (2006). V článku jsme popsaly současnou situaci následujících stran: ODS, ČSSD, KSČM, KDU - ČSL a Strana zelených. Pro naši analýzu jsme využily různých hledisek, jako např: hodnocení bildboardů, internetových stránek, propagačních materiálů, služby poskytované potencionálním voličům, podpora známými osobnostmi, atd. Poslední část článku obsahuje výsledky výzkumů zveřejných v médiích. Článek jasně ukazuje nejvýznamnější charakteristiky předolební kampaně.

Anglický abstrakt

The paper is focused on the analysis and evaluation of marketing strategy of the most important Czech political parties before the forthcoming election in June 2006. We described the current situation of the following parties: ODS, ČSSD, KSČM, KDU - ČSL and Strana zelených. For our analysis we used different aspects, such as: evaluation of billboards, internet pages, promotional leaflets, services, support from celebrities, means of transports, etc. The last part of the paper includes some results from researches published in the mass media. The paper transparently shows the most significant characteristics of the election campaign.

Klíčová slova

marketingová strategie, komunikační mix, politická strana, propagace, billboard, internetové stránky, doprovodné služby

Klíčová slova v angličtině

marketing strategy, communication mix, political party, promotion, billboard, internet pages, customer services

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Vydáno

1. 8. 2006

Nakladatel

Univerzita Komenského v Bratislavě, Fakulta managementu

Místo

Fakulta managementu Univerzity Komenského, Bratislava

ISSN

1336-796X

Periodikum

Marketing inspirations

Ročník

1

Číslo

2

Stát

Slovenská republika

Strany od

20

Strany do

25

Strany počet

6

BibTex

@article{BUT43332,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami",
  journal="Marketing inspirations",
  year="2006",
  volume="1",
  number="2",
  pages="20--25",
  issn="1336-796X"
}