Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.
Originální název
Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?
Anglický název
Market orientation - new direction in development of marketing?
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Každá organizace je nucena se přizpůsobovat měnícímu se prostředí, protože neustále měnící se potřeby zákazníků vytváří nové příležitosti a nové trhy. Organizace, které se nedokáží přizpůsobit novým změnám v hodnotovém řetězci zákazníků, jsou odsunuty stranou těmi konkurenty, kteří na tyto změny reagovat dokáží. A právě tržní orientace poskytuje podnikům konkurenční výhodu, neboť je jednou z metod, která reaguje na podněty vycházející z trhu, aplikuje získané informace do rozhodování a integruje všechny činnosti organizace. To je důvodem, proč význam tržní orientace neustále narůstá.
Anglický abstrakt
Each company has to follow changes in its environment to be always able satisfied needs and wishes of their customers. It is important to adopt changes in value added customer chain and not to be threatened by competitors. Market orientation can be seen as an important competetive advantage, because it is one of possible method reacting to market stimulations, implementing gained information to making decision process and integrating all company activities together. These reasons stress the importance of market orientation.
Klíčová slova
tržní orientace, marketing
Klíčová slova v angličtině
market orientation, marketing
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.
Vydáno
25. 9. 2006
Nakladatel
Česká marketingová společnost
Místo
Praha
ISSN
1211-5622
Periodikum
Marketing a komunikace
Ročník
16.
Číslo
3
Stát
Česká republika
Strany od
12
Strany do
14
Strany počet
BibTex
@article{BUT43388, author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}", title="Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?", journal="Marketing a komunikace", year="2006", volume="16.", number="3", pages="12--14", issn="1211-5622" }