Detail publikace

Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?

TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.

Originální název

Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?

Anglický název

Market orientation - new direction in development of marketing?

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Každá organizace je nucena se přizpůsobovat měnícímu se prostředí, protože neustále měnící se potřeby zákazníků vytváří nové příležitosti a nové trhy. Organizace, které se nedokáží přizpůsobit novým změnám v hodnotovém řetězci zákazníků, jsou odsunuty stranou těmi konkurenty, kteří na tyto změny reagovat dokáží. A právě tržní orientace poskytuje podnikům konkurenční výhodu, neboť je jednou z metod, která reaguje na podněty vycházející z trhu, aplikuje získané informace do rozhodování a integruje všechny činnosti organizace. To je důvodem, proč význam tržní orientace neustále narůstá.

Anglický abstrakt

Each company has to follow changes in its environment to be always able satisfied needs and wishes of their customers. It is important to adopt changes in value added customer chain and not to be threatened by competitors. Market orientation can be seen as an important competetive advantage, because it is one of possible method reacting to market stimulations, implementing gained information to making decision process and integrating all company activities together. These reasons stress the importance of market orientation.

Klíčová slova

tržní orientace, marketing

Klíčová slova v angličtině

market orientation, marketing

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.

Vydáno

25. 9. 2006

Nakladatel

Česká marketingová společnost

Místo

Praha

ISSN

1211-5622

Periodikum

Marketing a komunikace

Ročník

16.

Číslo

3

Stát

Česká republika

Strany od

12

Strany do

14

Strany počet

3

BibTex

@article{BUT43388,
  author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}",
  title="Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?",
  journal="Marketing a komunikace",
  year="2006",
  volume="16.",
  number="3",
  pages="12--14",
  issn="1211-5622"
}