Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?
Anglický název
What promotion forms to use for entry to foreign trade?
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Pro podniky, které chtějí vstoupit na nový trh, je důležité nabídnout zákazníkovi samozřejmě kvalitní produkt, ale také nutné zákazníky správně oslovit s cílem přesvědčit je o koupi. Každý podnikatelský subjekt má možnost vybrat si z celé palety forem propagace, přičemž není možné jednoznačně říci, která z forem je všeobecně nejúčinnější. V našem článku Vám chceme přiblížit jednotlivé formy propagace, které můžete ve svém podnikání využít. K jednotlivým formám propagace uvádíme i nejnovější trendy a příklady vhodného použití.
Anglický abstrakt
For companies which want to entry to some new market, it is important to provide high-quality product to their companies. However it is very necessary to address customers properly to persuade them to buy the promoted product. Companies can use many promotional methods and techniques. Of course it is impossible to say which of them is the most effective one generally. The paper is focused on short characteristis of all main promotion methods and latest teends and examples of proper using.
Klíčová slova
komunikační mix, podlinková a nadlinková reklama, direct mail, corporate identity
Klíčová slova v angličtině
communication mix, ATL and BTL ads, direct mail, corporate identity
Autoři
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Rok RIV
2007
Vydáno
1. 3. 2007
Nakladatel
MM Publishing, s.r.o.
Místo
Praha
ISSN
1212-2572
Periodikum
MM Průmyslové spektrum
Ročník
3
Číslo
Stát
Česká republika
Strany od
88
Strany do
89
Strany počet
2
BibTex
@article{BUT43434, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?", journal="MM Průmyslové spektrum", year="2007", volume="3", number="3", pages="88--89", issn="1212-2572" }