Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.
Originální název
Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
Anglický název
Service Marketing - trends in customers services
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Mnohé podniky si již uvědomují, že konkurence dokáže produkty snadno napodobit či okopírovat a že je nutné se odlišit jiným způsobem, tedy nejčastěji již zmíněnou nabídkou doprovodných služeb. Na základě odlišných nabídek doprovodných služeb dokáží zákazníci identifikovat jednotlivé podniky. Netradiční a rozsáhlá nabídka doprovodných služeb může tudíž podnikům přinést potenciál pro jejich další rozvoj a může přispět k získání a udržení konkurenční výhody. Ačkoliv jsou samotné doprovodné služby jedním ze současných trendů marketingu, zaměřily jsme se v tomto článku nejen na jejich definování a zdůraznění jejich významu, ale snažily jsme se především identifikovat trendy v rámci doprovodných služeb. Jedná se tedy o souhrn dosavadních teoretických poznatků v této oblasti.
Anglický abstrakt
Many companies know very well that competitors are able to copy their products very fast and easily. One possible way of differentiation is seen in customer services. To have wide, well provided and managed supply of customer services can help to survive on todays fierce market. This paper is focus on short characteristics of customer services and emphasis their important. Also there are identified some current trends in customer services.
Klíčová slova
Marketing služeb, doprovodné služby
Klíčová slova v angličtině
service marketing, customer services
Autoři
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.
Rok RIV
2007
Vydáno
26. 10. 2007
Nakladatel
Česká marketingová společnost
Místo
Praha
ISSN
1211-5622
Periodikum
Marketing a komunikace
Ročník
16.
Číslo
3
Stát
Česká republika
Strany od
8
Strany do
9
Strany počet
2
BibTex
@article{BUT44588, author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}", title="Marketing služeb - trendy v doprovodných službách", journal="Marketing a komunikace", year="2007", volume="16.", number="3", pages="8--9", issn="1211-5622" }