Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
NĚMCOVÁ, Z. DVOŘÁK, J. BUDÍK, J.
Originální název
Cybernetic model of e-commerce focused on costumer
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
This paper describes how to implement methods of cybernetics into the economy. The mathematical model was created in MATLAB software. Created model works with two feed backs, which are realized through question forms. The goal of this model is to decrease difference between demand and offer
Klíčová slova
Electronic commerce, strategy, technology, marketing, E-commerce, Business to Customer, Business to Business
Klíčová slova v angličtině
Autoři
NĚMCOVÁ, Z.; DVOŘÁK, J.; BUDÍK, J.
Rok RIV
2011
Vydáno
4. 4. 2011
Nakladatel
Pardubice
Místo
ČR
ISSN
1211-555X
Periodikum
Sborník vědeckých prací University Pardubice
Ročník
Číslo
1
Stát
Česká republika
Strany od
Strany do
10
Strany počet
100
BibTex
@article{BUT45283, author="Zuzana {Němcová} and Jiří {Dvořák} and Jan {Budík}", title="Cybernetic model of e-commerce focused on costumer", journal="Sborník vědeckých prací University Pardubice", year="2011", volume="2011", number="1", pages="1--10", issn="1211-555X" }