Detail publikace

Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.

Anglický název

Marketing Strategies

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Marketing

Anglický abstrakt

Marketing strategies of companies in the period of globalisation more and more decide about the world-wide satisfaction of customers with products of companies; consequently, they determine in what way will be the production progrma developed in the future. New factor of the social imbalance is also the change of the formation and accumulation of fortune in the hands of the limited number of people.

Klíčová slova v angličtině

Marketing strategies, customer satisfaction,globalisation

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.

Rok RIV

2001

Vydáno

1. 1. 2001

Nakladatel

Žilinská univerzita

Místo

Žilina

ISBN

80-7100-897-4

Kniha

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Edice

Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

Strany od

106

Strany do

111

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT4697,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.",
  booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  year="2001",
  series="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky",
  pages="6",
  publisher="Žilinská univerzita",
  address="Žilina",
  isbn="80-7100-897-4"
}