Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.
Anglický název
Marketing Strategies
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Marketing
Anglický abstrakt
Marketing strategies of companies in the period of globalisation more and more decide about the world-wide satisfaction of customers with products of companies; consequently, they determine in what way will be the production progrma developed in the future. New factor of the social imbalance is also the change of the formation and accumulation of fortune in the hands of the limited number of people.
Klíčová slova v angličtině
Marketing strategies, customer satisfaction,globalisation
Autoři
Rok RIV
2001
Vydáno
1. 1. 2001
Nakladatel
Žilinská univerzita
Místo
Žilina
ISBN
80-7100-897-4
Kniha
Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky
Edice
Strany od
106
Strany do
111
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT4697, author="Iveta {Šimberová}", title="Marketingové strategie v období globalizace, jejich vliv na zákazníka a jeho sociální postavení.", booktitle="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky", year="2001", series="Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky", pages="6", publisher="Žilinská univerzita", address="Žilina", isbn="80-7100-897-4" }