Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I. NEJEZCHLEB, L.
Originální název
Marketing Control in the Context of new Trends coming out from Globalization of Economics
Anglický název
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
The article focuses on the influence of globalization over the application of marketing approaches in the companies operating in the reforming economies. It describes the basis principles of different application of marketing approaches to customers and perception of future changes, which will be in these approaches changed under the development of the global approaches to market. At the end are proposed main points, which the companies will have to accept so as to win in the environment of the global competition.
Anglický abstrakt
Klíčová slova v angličtině
Strategic control, Marketing, Globalization
Autoři
ŠIMBEROVÁ, I.; NEJEZCHLEB, L.
Vydáno
1. 1. 2001
Nakladatel
BMF BUT
Místo
Brno
ISBN
80-86510-05-0
Kniha
Business and Economic Development in CEE : Implications for EconomicIntegration into Wider Europe
Edice
zborník
Strany od
382-388
Strany počet
6