Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU
Anglický název
The importance of customer services in industry
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Doprovodné služby přispívají ke zvýšení hodnoty samotného produktu, neboť zákazníkům usnadňují používání výrobků. V případě volby zákazníka, zda si koupit produkt s doprovodnými službami či bez doprovodných služeb, rozhodne se tento ve většině případů pořídit si takový produkt, který doprovodné služby zahrnuje. Doprovodné služby tak mají nejen pozitivní vliv na zvyšování spokojenosti zákazníků se samotným produktem, ale také na zvýšení spokojenosti prodejců, neboť produkty s doprovodnými službami jsou zákazníky preferovány více než konkurenční produkty bez doprovodných služeb. Navíc zákazníci jsou často za konzumaci doprovodných služeb ochotni zaplatit více než činí celkové náklady vynaložené na realizaci doprovodných služeb. Prodejcům se tak díky tomu zvyšují marže.
Anglický abstrakt
Customer services help to increace the value of the product. They enable to use product more simply to customers. Customers choose their new products also according to the supply of customer services provided to it.
Klíčová slova
doprovodné služby, marketing, průmyslový podnik
Klíčová slova v angličtině
customer services, marketing, industrial company
Autoři
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Rok RIV
2009
Vydáno
1. 1. 2009
Nakladatel
MM Publishing, s.r.o.
Místo
Praha
ISSN
1212-2572
Periodikum
MM Průmyslové spektrum
Ročník
5
Číslo
1-2
Stát
Česká republika
Strany od
48
Strany do
49
Strany počet
2
BibTex
@article{BUT47672, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU", journal="MM Průmyslové spektrum", year="2009", volume="5", number="1-2", pages="48--49", issn="1212-2572" }