Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
JUŘICA, P.
Originální název
Univerzálnost produktů v globalizovaném prostředí
Anglický název
The universality of the products in a globalized environment
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Úspěch výrobních společností bude v budoucnosti hodně záviset na designu výrobků a jejich schopnosti využívat co nejefektivnější výrobní procesy při nízkých nákladech. Velkou výzvou je navrhování široké škály produktů a služeb, které lze snadno pochopit a používat tak, aby byly srozumitelné pro co nejširší okruh lidí. Využití universálního designu je jednou z možných forem zjednodušení komunikace pro lidi všech národností a to i bez znalosti jazyka a to při vynaložení minimálních nebo dokonce nulových dodatečných nákladů.
Anglický abstrakt
The success of manufacturing companies in the future will depend on the design of products and their ability to use the most effective manufacturing processes at low costs. The great challenge is to design a wide range of products and services that are easy to understand and use. Products and services have to be easy to understand and "user friendly" for the greatest group of people. Use of universal design is one of the possible forms of simplification of communication for people of all nationalities which are without any knowledge. By exercising minimum or even zero additional costs.
Klíčová slova
přístupnost, univerzální design, použitelnost
Klíčová slova v angličtině
accessibility, universal design, usability
Autoři
Rok RIV
2009
Vydáno
11. 12. 2009
ISSN
1802-2626
Periodikum
Periodica academica
Ročník
Číslo
2
Stát
Česká republika
Strany od
44
Strany do
48
Strany počet
4
BibTex
@article{BUT48097, author="Pavel {Juřica}", title="Univerzálnost produktů v globalizovaném prostředí", journal="Periodica academica", year="2009", volume="2009", number="2", pages="44--48", issn="1802-2626" }