Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
VZTAHY SE STAKEHOLDRY V SOUDOBÝCH MARKETINGOVÝCH KONCEPCÍCH
Anglický název
Stakeholder relationship Management in Contemporary marketing Concepts
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Současné poznání poukazuje na to, že u úspěšných podniků je zřetelná zejména jejích silná orientace na trh, ale také se objevuje další významný fenomén, a to, intenzivní zaměření na vytváření a udržování vztahů se stakeholdry v návaznosti na jejich potřeby s důrazem na vysokou kvalitu služeb. Cílem příspěvku je zmapovat zaměření na vztahy se stakeholdry v soudobých marketingových koncepcích, mezi které patří zejména "marketing vztahů" a "tržní orientace". Výsledky poznání pak následně shrnuje v diskusi dotýkající se empirického výzkumu této oblasti na průmyslových trzích.
Anglický abstrakt
Recent knowledge suggests that characteristics recognizable in successful undertakings include particularly their strong market orientation plus another important phenomenon, namely an intensive orientation to the setting up and maintaining shareholders relationships with respect to their needs and an emphasis on a high quality of services. The aim of the paper is focused to characterize stakeholder relationship in contemporary marketing concepts ("relationship marketing"and "market orientation"). Outcomes of cognition are summarized in discussion related to empirical research of the field on industrial market.
Klíčová slova
Vztahy se stakeholdry, soudobé marketingové koncepce, marketing vztahů, tržní orientace, výzkum, průmyslové trhy
Klíčová slova v angličtině
Stakeholder Relationship Management, contemporary marketing concepts, market orientation, relationship marketing, research, industrial market
Autoři
Rok RIV
2008
Vydáno
27. 3. 2008
Nakladatel
Akademické nakladatelství CERM
Místo
Brno
ISSN
1802-8527
Periodikum
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
Ročník
Číslo
02
Stát
Česká republika
Strany od
71
Strany do
81
Strany počet
10
BibTex
@article{BUT49055, author="Iveta {Šimberová}", title="VZTAHY SE STAKEHOLDRY V SOUDOBÝCH MARKETINGOVÝCH KONCEPCÍCH", journal="TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU", year="2008", volume="2008", number="02", pages="71--81", issn="1802-8527" }