Detail publikace

Oblasti výkonnosti dodavatelského řetězce z pohledu trhu

BARTOŠ, V.

Originální název

Oblasti výkonnosti dodavatelského řetězce z pohledu trhu

Anglický název

Supply chain performance spheres from the market point of view

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Důvodem existence jakékoli společnosti je služba zákazníkovi. Důvodem existence kteréhokoli dodavatelského řetězce je zásobování trhu, ke kterému je připojen. Abychom zjistili výkon, který by měl dodavatelský řetězec splňovat, musíme vyhodnotit cílový trh. Je tedy důležité v první řadě začlenit jednotlivý trh a rozpoznat požadavky a příležitosti, které představuje pro své dodavatelské řetězce. Tento článek se zaměřuje na čtyři oblasti výkonnosti, které by každý účastník v řetězci měl měřit. Dále rozebírá ukazatele, které mohou být používány v každé z těchto oblasti výkonnosti.

Anglický abstrakt

A customer service is a purpose of company's existence. The purpose of existence of any supply chain is supply of market to which is attached. In order to measure performance, which supply chain should fulfil, we have to evaluate target market. Therefore it is primarily important to classify each single market and identify requirements and opportunities for its supply chains. This paper is focused on four areas of performance that each supply chain partner should measure. Furthermore it analyses measures that can be used in each of these performance areas.

Klíčová slova

dodavatelský řetězec, měření výkonnosti, cílové trhy, zákazník

Klíčová slova v angličtině

Supply chain, performance measurement, target market, customer

Autoři

BARTOŠ, V.

Rok RIV

2009

Vydáno

15. 7. 2009

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Místo

Pardubice

ISSN

1211-555X

Periodikum

Sborník vědeckých prací University Pardubice

Ročník

14

Číslo

1

Stát

Česká republika

Strany od

5

Strany do

12

Strany počet

7

BibTex

@article{BUT49194,
  author="Vojtěch {Bartoš}",
  title="Oblasti výkonnosti dodavatelského řetězce z pohledu trhu",
  journal="Sborník vědeckých prací University Pardubice",
  year="2009",
  volume="14",
  number="1",
  pages="5--12",
  issn="1211-555X"
}