Detail publikace

Emoční analýza a její využití

SMÉKAL, Z.

Originální název

Emoční analýza a její využití

Anglický název

Emotion Analysis and its Application

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Systém pro rozpoznávání emocí je možné označit jako systém s umělou inteligencí, který má podobnou architekturu jako mají systémy pro rozpoznání slov, plynulé řeči či řečníka. Na rozdíl od rozpoznávání slov je proces rozpoznání emocí dlouhodobější. V našem případě se snažíme zpracovat řečový signál tak, abychom maximálně zvýraznili informaci o emočním stavu mluvčího a potlačili další, pro nás nepotřebné informace (jako je například věk, pohlaví či barva hlasu mluvčího).

Anglický abstrakt

An emotion recognition system can be specified as an artificial intelligence system. In contradistinction of speech and word recognitions, the process of emotion recognition needs more time for analysis. The analysis can be useful in call centres, manager ratings etc.

Klíčová slova

Roypoynávání emocí, call centra.

Klíčová slova v angličtině

Emotion Recognition, Call Centres.

Autoři

SMÉKAL, Z.

Rok RIV

2010

Vydáno

27. 8. 2010

Nakladatel

Sdělovací technika

Místo

Praha

ISSN

0036-9942

Periodikum

Sdělovací technika

Ročník

2010

Číslo

8

Stát

Česká republika

Strany od

22

Strany do

26

Strany počet

5

BibTex

@article{BUT49851,
  author="Zdeněk {Smékal}",
  title="Emoční analýza a její využití",
  journal="Sdělovací technika",
  year="2010",
  volume="2010",
  number="8",
  pages="22--26",
  issn="0036-9942"
}