Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
RAJLICH, J.
Originální název
Design v současné kultuře
Anglický název
Design in contemporary culture
Typ
kapitola v knize
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Úvaha o designu v současné kultuře - kapitola je psána pod mottem"každý je designér" a zabývá se otázkami porozumění designu
Anglický abstrakt
Essay on design in contemporary culture - the chapter is written under a motto "All men are designers", and it is concerned with question of understanding of design issues
Klíčová slova
design, kultura, umění, hodnota fukce
Klíčová slova v angličtině
design, culture, art, value of function
Autoři
Rok RIV
2005
Vydáno
1. 5. 2005
Nakladatel
UniverzitaTomáše Bati ve Zlíně
Místo
Zlín
ISBN
80-7318-252-1
Kniha
Marketingové komunikace a kultura
Edice
B
Číslo edice
1
Strany od
28
Strany do
29
Strany počet
2
BibTex
@inbook{BUT55417, author="Jan {Rajlich}", title="Design v současné kultuře", booktitle="Marketingové komunikace a kultura", year="2005", publisher="UniverzitaTomáše Bati ve Zlíně", address="Zlín", series="B", edition="1", pages="28--29", isbn="80-7318-252-1" }